24.04.17

Навчання грам.: Учіться записувати свої думки та почуття. І.Роздобудько "Місяць у слоїку"; завдання – читати с. 55-57 (за хрестоматією)

Навчання грамоті «Буква ї.Звуко-буквений аналіз слів», прописати букву ї (2 рядки), та 6 слів з буквою  ї (по рядку)

Математика: « Зв"язок між компонентами дії віднімання. Розв. задач, на знаходження невідомого зменшуваного та доданка»; завдання: N 106-113 (106, 109, 111 - письмово, решта - усно)

25/04/17

Навчання грамоти

Чітко вимовляй звуки. Читайте правильно. М. Герасименко «Мобільний телефон»

Завдання: с.59-61 – читати

Навчання грамоти

«Знак м’якшення (ь). Буквосполучення ьо, звуко-буквений аналіз слів із знаком м’якшення .

Завдання: С.28-30 (підр.), підібрати і записати 10 слів з ьо

Математика

Письмова нумерація чисел. Розв’язання задач на знаходження суми та невідомого доданка

Завдання: № 123 – розв’язати приклади, № 125 – розв’язати задачу

26/04/17

Навчання грамоти

Барвисті слова у творі. М. Слабошпицький «Лелеча весна»

Завдання: с.62-63

Математика

«Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток» (загальний випадок)

Опрацювати завдання № 129-136; письмово: 133, 136

Російська мова

«Украина – многонациональная страна»

Завдання: с.102-103 (підручника) – роздивитись малюнки, скласти розповіді